piątek, 30 marca 2012

Dają Mi Nadzieję 1

W czeluściach Internetu znajduje się niesamowita strona, która nazywa się Gives Me Hope. Ludzie publikują tam niezwykłe, dające nadzieję historie, które dały im nadzieję. Ekipa Codziennego Pozytywu postanowiła co jakiś czas publikować co bardziej wzruszające historie, a także tłumaczyć je na język polski.

Oto jedna z tych historii:

4 miesiące temu zostało mi zdiagnozowane łysienie. Miesiąc później straciłam wszystkie moje włosy. Bałam się iść do szkoły, ponieważ myślałam, że wszyscy się będą na mnie gapić. 

Nastepnego ranka usłyszałam pukanie do drzwi i zastałam dziesięciu moich przyjaciół na ganku ze świeżo ogolonymi głowami.

Dwoje z tych osób to były dziewczyny.  To najlepsi przyjaciele na świecie. DMN (Dali Mi Nadzieję)

Oryginalna historia tutaj: 
Story

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz